1. دیتاتک
  2. /
  3. پشتیبانی و دانلود
  4. /
  5. راهنمای چاپگر برچسب Honeywell PC42t

راهنمای چاپگر برچسب Honeywell PC42t

3,335 بازدید
۱۴ دیدگاه

در این بخش به معرفی قسمت‌های مختلف چاپگر Honeywell PC42t و بررسی عملکرد هر یک می‌پردازیم و در ادامه با نحوه صحیح جای‌گذاری رول برچسب و ریبون، نصب و راه‌اندازی چاپگر بیشتر آشنا خواهیم شد. به منظور تسهیل دسترسی کاربران به درایور و نرم افزارهای کاربردی، فریمور، سیستم‌عامل و ابزارهای مورد نیاز چاپگر، آخرین نسخه ارائه شده توسط تولیدکننده برای دریافت در این بخش قرار خواهد گرفت و در بخش سوالات متداول تلاش خواهیم کرد تا به هرگونه سوال یا ابهامی در مورد نحوه کار و یا تنظیمات چاپگر پاسخ دهیم، در صورتی که پاسخ سوالات و مشکلات خود را در این بخش پیدا نکردید و به پشتیبانی و راهنمایی بیشتری نیاز دارید با ما در ارتباط باشید.

راهنمای چاپگر رومیزی برچسب Honeywell PC42t

این راهنما برای شما مفید بود؟

4.4/5 از 309 امتیاز
4.4/5 از 309 امتیاز
قسمت های مختلف Honeywell PC42t

دانلود درایور چاپگر برچسب Honeywell PC42t
نسخه InterDriver V7.4.3-M-3 سازگار با:
Windows 10, 7, 8, Vista (32/64 bit)
Windows Server 2012, 2012R2, 2008, 2008R2, 2003 (32/64 bit)

دانلود ابزار کمکی Simple Diagnostic Tool
نسخه V1.4.2.5 سازگار با:
Windows 10, 7, 8 (32/64 bit)

دانلود نرم افزار طراحی برچسب BarTender Ultralite
نسخه V11.0.6.3141 Build 17763 سازگار با:
Windows 10, 7, 8, 8.1 (32/64 bit)

۱۴ دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • پسر ایرونی
    10 تیر 1400 21:02

    با سلام فایل های دانلودی از کار افتاده اند لطفا رسیدگی کنید

    پاسخ
  • مریم پاک نیا
    26 آبان 1399 10:10

    سلام
    چرا هربار با روشن و خاموش شدن یا وقتی برق میره و میاد ۴ تا چاپ خالی میگیره ؟
    چیکار میتونم بکنم که این مشکل رفع بشه

    پاسخ
    • پشتیبانی
      27 آبان 1399 14:58

      سلام؛
      با استفاده از ابزار کمکی Simple Diagnostic Tool می‌توانید این حالت را تغییر دهید.

      پاسخ
  • پیمان قادری
    31 شهریور 1399 06:28

    باسلام دستگاه موقع چاپ لیبل نوشته ها بالاو پایین میره.دقیق سرمحل مشخص چاپ نمیکنه.علت چی میتونه باشه؟

    پاسخ
  • با تشکر فراوان از واحد پشتیبانی مخصوصاً آقای اعتماد که با وجود تماس مکرر با صبر و حوصله جوابگو سوالات هستند و توضیحات کاملی که به دلیل تسلط بالا ارائه می دهند.

    پاسخ
  • با سلام
    بسیار از جناب مهندس اعتماد عزیز تشکر میکنم که با صبوری و ریموت شدن مشکل پرینتر مارو برطرف کردن..واقعا جا داره از ایشون تشکر کنم.بینهایت ازتون ممنونم

    پاسخ
  • بسیار ممنون از جناب آقای اعتماد عزیز، بسیار دقیق با حوصله و با دانش مشکل منو برطرف کردند. با چندین کارشناس هم قبلا صحبت کرده بودم ولی حل نشد … و مهمترین عامل حل مساله تجربه ایشان بود ….قطعا هر موردی رو به دوستان پیشنهاد میکنم با ایشان در میان بزارن. سپاس از شرکت بخاطر داشتن نیروهای کارامد و خدمات دهی فوق العاده.

    پاسخ
  • سپاس از این راهنما
    راهگشا بود.

    پاسخ
  • کاظمی
    29 دی 1398 17:29

    با نهایت تشکر و قدردانی از واحد پشتیبانی فنی سایت که با مهارت کافی و توضیحات کامل ایشان مشکل ما رفع شد.

    پاسخ
  • با تشکر فراوان از واحد پشتیبانی مخصوصاً آقای اعتماد که با صبر و حوصله جوابگو سوالات هستند و توضیحات کاملی که به دلیل تسلط بالا ارائه می دهند.

    پاسخ
  • تشکر ویدیو عالی بود

    پاسخ
  • جاملو
    8 دی 1397 21:58

    پس از انجام‌تنظیمات و در موقع شروع چاپ چراغ قرمز روشن شده و چاپگر چاپ نمیکند

    پاسخ
    • سلام،
      لطفاً با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید تا مشکل دقیق تر مورد بررسی قرار گیرد.
      02188317734

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست