با توجه به شیوع ویروس کرونا و تأثیر قابل توجه آن در زندگی مردم در سراسر جهان، شرکت هانی‌ول اعلام کرد تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی و مدارس را اهدا خواهد کرد و با توجه به افزایش تقاضا، تولید خود را نیر افزایش می‌دهد. هانی‌ول با بیان اینکه در اولین روزهای گزارش وجود ویروس در چین، تعداد 20 میلیون ماسک به فروش رسیده است، در حال حاضر با افزایش تقاضا برای ماسک‌های محافظتی N95 در آمریکای شمالی، اروپا و چین روبرو است و تولید خود را در چندین کارخانه در سطح جهان افزایش خواهد داد.

اسکات ژانگ، مدیر هانی‌ول چین : “قلب تمام پرسنل ما با مردم مناطق آسیب دیده است و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تجهیزات محافظتی را برای کسانی که بیشتر به آن احتیاج دارند تامین کنیم.”
هانی‌ول، تأمین نیازهای حفاظتی و ماسک‌های N95 برای کادر درمان که در خط مقدم مبارزه با این ویروس تلاش می‌کنند و همچنین حمایت از مناطق آسیب دیده را اولویت اول خود اعلام کرد. علاوه بر این، شرکت هانی‌ول از اختصاص تجهیزاتی به ارزش دو میلیون دلار برای پشتیبانی از بیمارستان‌ها در ووهان چین خبر داد. این کمک مالی شامل سیستم‌های تصفیه هوا و آب، راه‌حل‌های مدیریت هوای بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) تجهیزات اسکن و دیگر تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی می‌باشد. همچنین ماسک‌های ایمنی کودکان نیز به عنوان بخشی از این کمک به مدارس ووهان اهدا خواهد شد.

منبع:Honeywell

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.