آندرس گوستافسون مدیرعامل شرکت زبرا Zebra Technologies در جمع پردرآمدترین مدیران تکنولوژی قرار گرفت. بر اساس متوسط دستمزد حاصل از عملکرد سه ساله او برابر با 15/23 میلیون دلار بوده و مجموع دستمزدش در سال 2013 به 4/02 میلیون دلار رسیده است.
به گزارش رابین فراکان نویسنده کتاب پرداخت منصفانه، این رتبه‌بندی بر اساس میانگین پرداخت 3 سال یعنی از ابتدای سال 2011 تا انتهای سال 2013 محاسبه و عدد به دست آمده شاخص درآمد بر مبنای عملکرد تعیین شده است.

Anders Gustafsson سوابق شغلی و تحصیلات

آندرس گوستافسون از سپتامبر 2007 به عنوان مدیر اجرایی و یکی از مدیران ارشد Zebra Technologies مشغول به فعالیت است. او در اکتبر 2015 شرکت Motorola Solutions’s Enterprise را تصاحب کرد و این دو صنعت پیشرو را با یکدیگر ادغام کرد.

Anders Gustafsson قبل از پیوستن به شرکت زبرا Zebra Technologies، به عنوان مدیرعامل شرکت Spirent Communications plc (یک شرکت مخابراتی) مشغول فعالیت بود. او در طی مدت حضور خود به راهبرد رشد شرکت جهت دیگری داد، عملیات‌های غیر اصلی را حذف کرد، تصاحب بخش‌های پیشین را در هم تجمیع کرد و به گونه‌ای عمل کرد که سازمان اهمیت صرفه‌جویی در هزینه را درک کند. گوستافسون مدتی نیز به عنوان نائب رئیس اجرایی ارشد عملیات‌های بازرگانی شرکت Tellabs مشغول فعالیت بود و در این شرکت نیز ریاست بخش بین‌المللی، ریاست فروش جهانی و نائب رئیس و مدیرکل بخش قاره‌های اروپا، خاورمیانه و آفریقا را بر عهده داشت. گفتنی است آندرس گوستافسون پیش از این نیز در شرکت موتورولا جایگاه شغلی ارشدی را در اختیار داشته است.

آندرس گوستافسون از دانشکده‌ی بازرگانی دانشگاه هاروارد موفق به اخذ مدرک MBA کارشناسی ارشد در رشته‌ی MBA و از دانشگاه صنعتی چالمرس گوتنبرگ سوئد موفق به کسب مدرک فوق لیسانس مهندسی برق شده است.

در حال حاضر شرکت زبرا Zebra Technologies به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات سخت افزاری در حوزه سیستم های شناسایی خودکار نظیر چاپگرهای برچسب رومیزی، صنعتی، فوق صنعتی و قابل‌حمل، انواع بارکدخوان‌ و تجهیزات RFID، رایانه های قابل حمل و همچنین مواد مصرفی این تجهیزات در جهان شناخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.