بازگشت کالا و لغو سفارش
جلب رضایت مشتری همواره از اولویتهای دیتاتک بوده است و سعی بر این داشته تا همیشه بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به مشتریان ارائه دهد. حال دیتاتک در راستای حفظ رضایتمندی بیشتر مشتریان، خدماتی را در قالب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که در جهت تسهیل و تسریع ارائه خدمات بهتر به مشتریان ارائه میگردد.
کالاهای ارائه شده در وبسایت دیتاتک، دستگاههایی مانند بارکدخوان، چاپگربرچسب، چاپگر رسید، صندوق فروشگاهی، هندهلد، چاپگر کارت، تجهیزات RFID و لوازم جانبی از 7 روز ضمانت بازگشت برخوردارند. سایر محصولات ارائه شده در دستههای اقلام مصرفی و قطعات یدکی از ضمانت اصالت کالا و تضمین کیفیت کالا برخوردارند و مشمول 7 روز ضمانت بازگشت کالا نمیباشند و تنها در صورت تایید کارشناس خدمات پس از فروش دیتاتک میتوان نسبت به بازگشت آن اقدام نمود.
توجه داشته باشید قطعات یدکی مانند هد چاپ، باتری، قلم، پایه نگهدارنده، کابل و شارژر، آداپتور برق مشمول 7 روز ضمانت بازگشت کالا نمیباشند و در صورت تایید کارشناس خدمات پس از فروش دیتاتک تنها از ضمانت تعویض سه ماهه برخوردارند.
توصیه میشود در صورت بروز مشکلات فنی و عدم رضایت از کیفیت اقلام مصرفی مانند ریبون و برچسب، مچبند شناسایی و کلیه محصولات در این دسته، قبل از هر اقدامی ابتدا با کارشناسان واحد خدمات پس از فروش دیتاتک از طریق شماره تلفن 02188317810 تماس گرفته تا در صورت تایید ایراد، راهنماییهای لازم جهت بازگشت یا تعویض کالا انجام گردد.