شرایط گارانتی

خریدار گرامی؛ لطفاً پیش از خرید شرایط گارانتی را به دقت مطالعه نمایید، خرید از دیتاتک به منزله قبول تمامی موارد مندرج می‌باشد.

  • پیش از راه‌اندازی دستگاه دستورالعمل و راهنمای استفاده از آن را به دقت مطالعه نمایید.
  • گارانتی محصولات دیتاتک بر اساس شماره سریال مندرج بر روی دستگاه می‌باشد و هر گونه تغییر و یا مخدوش شدن آن موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
  • مدت زمان گارانتی محصولات، بر اساس تاریخ مندرج بر روی کارت یا برچسب گارانتی از 12 تا 60 ماه متفاوت است. با ارسال شماره سریال دستگاه به سامانه پیامکی 5000400066 یا از طریق فرم استعلام گارانتی، از صحت و مدت زمان گارانتی اطمینان حاصل فرمایید.
  • هد چاپ، لوازم جانبی، اقلام مصرفی و لوازم همراه دستگاه از قبیل آداپتور، شارژر، باتری، کابل و دیگر متعلقات تنها از گارانتی تعویض سه ماهه برخوردار می‌باشند.
  • در صورت بروز هرگونه نقص در عملکرد دستگاه قبل از هر اقدامی با کارشناسان خدمات پس از فروش دیتاتک با شماره تلفن 02188317810 تماس حاصل فرمایید.
  • در صورت گذشت بیش از 10 روز از تاریخ پذیرش دستگاه معیوب، یک دستگاه جایگزین بصورت امانی در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت.
  • تشخیص ایراد و نحوه ارائه خدمات گارانتی صرفا بر عهده‌ی کارشناسان خدمات پس از فروش دیتاتک است.
  • لطفاً پیش از ارسال دستگاه از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید. خدمات پس از فروش دیتاتک هیچ گونه مسئولیتی نسبت به تهیه نسخه پشتیبان و حفظ اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاه در مراحل تعمیر و تعویض ندارد.
  • صدمات ناشی از بسته‌بندی نامناسب به هنگام ارسال محصولات بعهده فرستنده می‌باشد. لطفاً در صورت امکان از بسته بندی اصلی به همراه لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده نمایید.
  • در ﻃﻮل دوره ﮔﺎراﻧﺘﯽ، چنانچه دستگاه معیوب قابل تعمیر نباشد و تولید آن نیز متوقف شده باشد،  نسبت به بازگشت وجه اقدام می‌شود و یا در قبال دریافت ما به‌ التفاوت، دستگاه مشابه یا مدل بالاتر تحویل خریدار می‌گردد.
  • هزینه ارسال دستگاه به واحد خدمات پس از فروش و برگشت آن برعهده خریدار است.

موارد ابطال گارانتی

  • هرگونه تغییر،دستکاری، خط‌خوردگی، لاک‌گرفتگی و مخدوش شدن شماره سریال مندرج بر روی دستگاه.
  • هرگونه آسیبی ناشی از بلایای طبیعی، شکستگی، خراشیدگی، له‌شدگی، ضربه، گرد و غبار شدید، نفوذ مایعات، زنگ زدگی، رطوبت، آتش سوزی، تغییر شکل، نوسانات برق.
  • صدمات ناشی از به‌روزرسانی Firmware و نصب هرگونه نرم‌افزار یا برنامه‌های خارج از استانداردهای تعیین شده.
  • هرگونه آسیب دیدگی به دلیل استفاده و نگهداری نادرست از دستگاه.
  • اقدام به سرویس یا تعمیر توسط مراکز و افراد غیر مجاز.
  • صدمات ناشی از بکارگیری لوازم جانبی، باتری، شارژ، کابل و آداپتور غیر اصل و متفرقه.
  • استفاده از مواد مصرفی متفرقه و غیر استاندارد.
  • هرگونه آسیب ناشی از ارسال محصول توسط شرکت‌های حمل و نقل، پست پیشتاز و پیک.
فهرست