ضمانت بازگشت کالا

جلب رضایت مشتری همواره از اولویت‌های دیتاتک بوده است و سعی بر این داشته تا همیشه بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به مشتریان ارائه دهد. حال دیتاتک در راستای حفظ رضایت‌مندی بیشتر مشتریان، خدماتی را در قالب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که در جهت تسهیل و تسریع ارائه خدمات بهتر به مشتریان ارائه می‌گردد.

کالاهای ارائه شده در وب‌سایت دیتاتک، دستگاه‌هایی مانند بارکدخوان، چاپگربرچسب، چاپگر رسید، صندوق فروشگاهی، هندهلد، چاپگر کارت، تجهیزات RFID و لوازم جانبی از 7 روز ضمانت بازگشت برخوردارند. سایر محصولات ارائه شده در دسته‌های اقلام مصرفی و قطعات یدکی از ضمانت اصالت کالا و تضمین کیفیت کالا برخوردارند و مشمول 7 روز ضمانت بازگشت کالا نمی‌باشند و تنها در صورت تایید کارشناس خدمات پس از فروش دیتاتک می‌توان نسبت به بازگشت آن اقدام نمود.

توجه داشته باشید قطعات یدکی مانند هد چاپ، باتری، قلم، پایه نگهدارنده، کابل و شارژر، آداپتور برق مشمول 7 روز ضمانت بازگشت کالا نمی‌باشند و در صورت تایید کارشناس خدمات پس از فروش دیتاتک تنها از ضمانت تعویض سه ماهه برخوردارند.

توصیه می‌شود در صورت بروز مشکلات فنی و عدم رضایت از کیفیت اقلام مصرفی مانند ریبون و برچسب، مچ‌بند شناسایی و کلیه محصولات در این دسته، قبل از هر اقدامی ابتدا با کارشناسان واحد خدمات پس از فروش دیتاتک از طریق شماره تلفن 02188317810 تماس گرفته تا در صورت تایید ایراد، راهنمایی‌های لازم جهت بازگشت یا تعویض کالا انجام گردد.

شرایط استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ایراد یا اشکال فنی در عملکرد دستگاه
مغایرت فیزیکی و مشخصات کالا با اطلاعات مندرج در وب‌سایت
آسیب‌دیدگی در اثر حمل و نقل
آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری
انصراف از خرید
ایراد یا اشکال فنی در عملکرد دستگاه
  • هرگونه ایراد و اشکال فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به کارشناسان واحد خدمات پس از فروش دیتاتک از طریق شماره تلفن 02188317810 اطلاع داده شود.
  • حتماً از جعبه و لوازم جانبی و متعلقات در بسته‌بندی دستگاه تا پایان مهلت 7 روز ضمانت بازگشت نگهداری شود و از دور انداختن آن جداً خودداری نمایید. درج هرگونه توضیحات، آدرس، مخدوش کردن مشخصات، کسری اقلام همراه و پاره شدن کارتن اصلی دستگاه امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • هرگونه صدمات ناشی از استفاده نادرست از کالا مانند شکستگی، خط و خش، مخدوش شدن شماره سریال مندرج بر روی دستگاه، کاربرد غیرمعمول، نوسانات برق، به‌روزرسانی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات و هرگونه نرم‌افزار خارج از استانداردهای تعیین شده و مغایر با توصیه سازنده محصول امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • پس از بررسی و تایید معیوب‌بودن کالای مرجوعی توسط کارشناس خدمات پس از فروش دیتاتک، این امکان برای خریدار فراهم است که در قبال پرداخت ما به‌ التفاوت، کالای مشابه یا مدل بالاتر را انتخاب کند. در صورت انصراف از خرید حداکثر ظرف مدت 48 ساعت نسبت به استرداد وجه دریافتی به حساب خریدار اقدام می‌شود.
مغایرت فیزیکی و مشخصات کالا با اطلاعات مندرج در وب‌سایت
  • در صورت مغایرت در ظاهر، مشخصات و اقلام همراه کالا، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به کارشناسان خدمات پس از فروش دیتاتک از طریق شماره تلفن 02188317810 اطلاع داده شود.
  • در صورتی که تشخیص مغایرت بدون نیاز به باز کردن بسته‌بندی کالا امکان پذیر باشد، خارج شدن کالا از بسته‌بندی اصلی اولیه خود امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • در صورتی که تشخیص مغایرت نیازمند باز کردن بسته‌بندی کالا باشد، حتماً کارتن و جعبه اصلی کالا نگهداری شود و از دور انداختن آن جداً خودداری نمایید. درج هرگونه توضیحات، آدرس، مخدوش کردن مشخصات، کسری اقلام همراه و پاره شدن کارتن اصلی دستگاه امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
آسیب‌دیدگی در اثر حمل و نقل
  • خریدار موظف است در زمان تحویل، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت مشاهده هرگونه ایراد و اشکال می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن سفارش خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن سفارش توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی کالا خواهد بود.
  • در مورد سفارشاتی که توسط تیپاکس و پست پیشتاز تحویل داده می‌شود، خریدار موظف است در صورت مشاهده هرگونه ایراد و اشکال پس از هماهنگی با کارشناسان خدمات پس از فروش دیتاتک در همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام نماید.
آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری
  • در صورت مشاهده آسیب‌دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری، کسری اقلام همراه دستگاه، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت سفارش، به کارشناسان خدمات پس از فروش دیتاتک از طریق شماره تلفن 02188317810 اطلاع داده شود.
  • حتماً کارتن و جعبه اصلی کالا نگهداری شود و از دور انداختن آن جداً خودداری نمایید. درج هرگونه توضیحات، آدرس، مخدوش کردن مشخصات، کسری اقلام همراه و پاره شدن کارتن اصلی دستگاه امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
انصراف از خرید
  • در صورتی که سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به کارشناش خدمات پس از فروش دیتاتک از طریق شماره تلفن 02188317810 اطلاع داده شود.
  • اگر پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شوید، باید حداکثر طی 24 ساعت انصراف خود را به کارشناسان خدمات پس از فروش دیتاتک اطلاع داده شود. بازگشت کالا تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در حالت بسته‌بندی اولیه و اصلی خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • در صورت بروز مغایرت و عدم رضایت مشتری از عملکرد و کیفیت کالا، قبل از هر اقدامی ابتدا با کارشناسان واحد خدمات پس از فروش دیتاتک تماس گرفته تا در صورت تایید ایراد، راهنمایی‌های لازم جهت بازگشت یا تعویض کالا انجام گردد.
فهرست