خدمات پس از فروش

دپارتمان پشتیبانی دیتاتک با تکیه بر دانش فنی و با کمک کارشناسان مجرب و کار آزموده، به منظور ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات تخصصی بارکد،کارت و RFID و همچنین پشتیبانی مستمر از مشتریان و همکاران فعال در این زمینه سعی بر این داشته تا مشتریان، همیشه از بهترین کیفیت و بیشترین خدمات جهت جلب رضایت کامل برخوردار باشند.

این دپارتمان با هدف ارائه خدمات متمایز در راستای رضایت مشتریان و به منظور ایجاد بستری مناسب جهت اطمینان و رفاه ایشان خدمات تخصصی فوق را برای استفاده بهینه تر از سیستم های شناسایی خودکار و گردآوری داده ها و همچنین بهره گیری صحیح از این تکنولوژی ارائه می نماید:

  • ارائه مشاوره جهت انتخاب و پیاده سازی سیستم ها
  • نصب و راه اندازی تجهیزات در محل مشتری
  • آموزش های لازمه در جهت استفاده و نگهداری صحیح از سیستم ها
  • راهنمای کاربری تجهیزات به همراه یک لوح آموزشی به زبان فارسی
  • مشاوره از راه دور جهت تعمیرات
  • پشتیبانی حضوری
  • تعمیر یا تعویض قطعات در زمان گارانتی
  • بازبینی ادواری و ارائه دستگاه جایگزین در صورت لزوم
  • تمدید گارانتی تجهیزات به درخواست مشتری
  • خدمات پس از فروش و تامین قطعات به مدت ده سال از تاریخ نصب
  • ارتباط مستمر و دایمی با مشتریان و دریافت نقطه نظرات در جهت بهبود خدمات